-->

Collection of Some Poems

Tangis Tawa Dalam Hiba

Minggu, 14 Agustus 2011

Tangis Tawa Dalam Hiba


Tangis aku dalam berdoa mencapai redha mu Ya Allah
Airmata ini mengalir tanpa ku sedari
Tangis aku mengapai rindu pada mu Ya Allah
Airmata kasih cinta tertumpa hanya pada mu
Tawa aku tenang selepas menunaikan ibadah pada mu
kerana ku tahu hanya engkau yang harus ku sembah
Tawa aku selepas ku redah ujian mu
kerana ku dapat menghadapinya dengan tenang selepas doa ku
Hiba ku Allah sehandai ku tak dapat cinta mu
Rindu pada mu menyeksa jiwa ku yang rapuh
Hiba aku andai tak dapat keampunan dari mu Ya Allah
semoga kasih ku cinta ku rindu ku ini akan kekal di hati hanya untuk Mu Ya Allah.
“Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan, Engkau menjadikan kedukaan itu mudah” sekiranya Engkau kehendaki.